úterý 13. listopadu 2012

Fitness dotazník by Nikki

Tak jsem se tedy taky rozhodla z dlouhé chvílé vyplnit.A taky protože mám podobné věci ráda :))

1. Kardio nebo posilování?  
spíše posilování :)

2. Jillian Michaels nebo Bob Harper? 
zatím jsem necvičila ani podle jednoho ale na Jillian se chystám

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina?
zmrzlina, ale nemusím ani jedno..nejlepší je normální jogurt

4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? 
horní mě baví více, ale dolní zase více potřebuju zpevnit :)

5. Lunges nebo dřepy? 
dřepy

6. Sladké nebo slané? 
sladké♥

7.Jóga nebo pilates?   
pilates

8. Nike nebo Adidas? 
Adidas

9. Fitko nebo raději fitness doma? 
s finančních důvodů doma

10. Vařená nebo grilovaná zelenina? 
vařená

11. Burpees nebo push-ups (kliky)?
nedělám

12. Těstoviny nebo rýže?
rýže ..

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? 
protein z jídla

14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
dobrý pocit, že sem pro sebe něco udělala a sprcha po něm :D

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
když už jsem si dala ten zákusek už je to jedno dám si ještě ..

16. Nejoblíbenější svačinka? 
nastrouhané jablko a mrkvička s jogurtem

17. Nejoblíbenější snídaně? 
celozrnný chleba namazaný tvarohem nebo pomazánkovým máslem a bánánem

18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
fazole,fíky

19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení?
taneční ..hlavně moje oblíbené songy

20. Cvik, který nerad děláš? 
kliky,výpady

21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? 
30 minut (když není čas 15minut,když je nálada 40 minut)

22. Kolikrát týdně?
podle toho jaké mám období někdy 6 dní v týdnu někdy mín
23. Oblíbená polévka?
mrkvová

24. Nej ovoce a zelenina?
banán,jahody,rajčata
25. Ryba nebo kuře?
obojí 





  





     
    

Žádné komentáře:

Okomentovat